Дмитро, платформа НашКиев.UA не просто тримає киян у курсі останніх новин, а й формує думку людей. Через соціальні медіа ваша команда отримує зворотній зв'язок від читачів. Що сьогодні в тренді інтересів українців?

 

Українці втомились від зрад і дуже хочуть повернутись до того стану, коли вони пишались перемогами, раділи за успіхи земляків в спорті, мистецтві та бізнесі. А ще українці відчули себе європейцями і всіма силами намагаються довести всьому світу, що попередній період був помилкою і був не з нами.

 

Чи стає з роками читач більш вимогливим до подачі інформації? 

З одного боку, читач стає більш вимогливим до якості контенту і наполягає на подачі перевіреної інформації. Але, з іншого боку, він вимагає більш швидкої подачі і більш широкого кута зору на проблему. Саме тому сьогодні з’являється багато нових інноваційних форматів, як традиційних, так і корпоративних видань, що допомагають медіа якісно змінюватись і знаходити свого читача в цей непростий час. Спочатку медіа концентрувались на папері, потім стрімко мігрували в соціальні мережі. Сьогодні, після ряду потрясінь з Facebook, Vkontakte та іншими, превалює стійкий тренд, коли медіа масово повертаються до створення власних платформ. Робота на розвиток платформи і формування власного медіабренду стає пріоритетом. А це значить, що якість продукту виходить на передній план.

 

«ЛавГав» здається доволі нелегким у реалізації проектом,принаймні, нічого подібного раніше Україна не бачила. Зрозуміло, наскільки це важливо для Києва. Однак  навіщо тобі цей проект?

В рамках своєї діяльності я ще жодного разу не працював в реальному секторі економіки. Так, ми робили якісну рекламу в Інтернеті, створювали веб-сайти і мобільні застосунки, які брали призи на міжнародних фестивалях реклами. Ми писали про цікаві ініціативи, активістів і зміни в нашій столиці. Але десь всередині мені не вистачало того, щоб саме моя робота приносила реальну користь людям, змінювала ментальність і формувала нову модель поведінки в українців. Так, я вирішив зайнятись проектом, що не тільки прививає українцям звичку прибирати за своїм собакою, а й розширяє територію персонального комфорту середньостатистичного жителя міста далеко за межі його квартири. А це значить, що він починає брати відповідальність за свій під’їзд, свій двір, своє місто і свою країну, як за щось власне. Це круто і це дуже надихає!

 

Це реально круто, і ми бажаємо тобі і твоїй команді натхнення у подальшій реалізації проекту. Які результати ти спостерігаєш вже сьогодні? Як реагують на собачі вбиральні власники чотирилапих?  

Скажу просто. В місцях, де ми встановлюємо «Собачі вбиральні» одразу починають прибирати 20-50% власників собак. Чому так відбувається? Дуже просто – до моменту, поки на локацію не прийшли ми, ніхто не казав, що тут потрібно прибирати, а коли ми встановлюємо смітник з табличкою, то це місце автоматично перетворюється на зону цивілізованого вигулу собак.

 

Чому ти, як соціальний підприємець, підтримав проект «Це моя Україна»?

Я підтримую проект «Це моя Україна», бо він стимулює в час, коли інформаційний простір заповнила чорнуха, хоч і через силу, але демонструвати наші кращі якості, показувати Україну і українців з кращої сторони, відкривати нові імена фотографів, операторів і відеографів, потрібно. Та й просто, це реально крутий проект, який дуже хочеться підтримати.

 

Яким ти бачиш наш ідеальний Київ?   

Чистим, толерантним, усміхненим, технологічно просунутим і в якому немає безпритульних тварин і дітей.